سابسکرایب یوتیوب

توضیحات

خرید سابسکرایب یوتیوب

( خرید فالوور یوتیوب یا youtube subscriber)

برای افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب خود میتوانید از لیست زیر استفاده کنید. همچنین برای خرید بازدید ویدیو یوتیوب نیز میتوانید از خدمات وبسایت گلدفالوور استفاده نمایید. گلدفالوور تنها سایت رسمی ارایه دهنده خدمات شبکه های مجازی در ایران است.

توجه فرمایید برای صفحات سیاسی و غیر اخلاقی خدمات ارایه نمیشود همچنین برای خرید سابسکرایبر یا فالوور یوتیوب بالای ۲۰۰ هزار تومان میبایست شماره همراه و شخص خریدار احراز هویت شود. لطفا پیش از خرید خدمات گلدفالوور از جمله خدمات یوتیوب مانند سابسکرایبر فالوور و یا بازدید قوانین سایت را مطالعه فرمایید. بیشتر بخوانید

امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. به طوری که ساعت ها از وقت ما در این شبکه ها سپری می شود. اما چرا به جای وقت تلف کردن از این شبکه ها درآمد زایی نداشته باشیم ؟ بله می توان از شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب ، درآمد بالایی داشت به علاوه اینکه درآمد دلاری از یوتیوب می توانید داشته باشید. در ادامه به درآمد زایی و خرید سابسکرایب یوتیوب یا همان سابسکرایبر یوتیوب می پردازیم.

اما یوتیوب چیست؟؟  

یوتیوب  youtube یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو می باشد که در آن کاربران می توانند فیلم ها و ویدیوهای مختلف روز را مشاهده کنند ، به اشتراک بگذارند ، نظر دهند و ویدیوهای خود را بارگذاری کنند. از پلتفرم های مختلفی همچون رایانه های شخصی ، لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های همراه می توان به خدمات ویدیویی یوتیوب دسترسی پیدا کرد.

خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید سابسکرایب یوتیوب

خدمات اصلی یوتیوب چیست ؟؟ 

  • کاربران می توانند فیلم های مختلف روز را جستجو و مشاهده کنند
  • می توانید یک کانال شخصی یوتیوب برای درآمد زایی از یوتیوب ایجاد کنید
  • می توانید ویدیوهای مختلف را در کانال خود بارگذاری کنید
  • لایک / نظر / به اشتراک گذاری فیلم های افزاد دیگر در یوتیوب
  • کاربران می توانند سایر کانال های کاربران یوتیوب را دنبال و یا سابسکرایب کنند
  • می توانید برای سازماندهی فیلم های مرتبط ، لیست های پخش مختلفی ایجاد کنید

اما چرا باید خرید سابسکرایب یوتیوب داشته باشید ؟ 

رویای هر یوتیوبری این است که شناخته شود ، تماشا و دنبال شود اما  فکر بی پایان در مورد چگونگی جذب بیشتر سابسکرایبهای یوتیوب می تواند ناامیدکننده ، سخت و گاهی اوقات تقریباً غیرممکن در دریایی از فیلم ها و رقبای بی شمار به نظر بیاید.

به طور متوسط ​​، روزانه بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال در یوتیوب وجود دارد و تقریبا 300 ساعت در هر ساعت در یوتیوب محتوا بارگذاری می شود. قدرت یوتیوب بسیار زیاد است که شکی در این مورد وجود ندارد و رقابت زیاد است و روز به روز سخت تر هم می شود.

یک راه برای خارج کردن کانال و فیلم های شما از دریای فیلم در یوتیوب و توجه کاربران به آن ، خرید سابسکرایب یوتیوب می باشد. این اقدام بی دردسر می تواند به شما کمک کند تا به صورت ارگانیک بیشتر ، کانال خود را رشد دهید ، فیلم های خود را توسط افراد جدید مشاهده و در معرض دید دیگران قرار دهید ، و حتی در نهایت به کانال منبع در یوتیوب تبدیل شوید.

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که آیا سابسکرایب برای کانال خود خریداری کنید یا خیر ، به جای درستی آمده اید: چند مزیت بسیار عالی برای خرید سابسکرایب یوتیوب وجود دارد ، اما گاهی اوقات ، اگر اشتباه انجام شود ، می تواند نتایج بدی برای شما داشته باشد. در ادامه مقاله ، مزایای خرید سابسکرایب یوتیوب را بررسی خواهیم کرد.

مزایای خرید مشترکان یوتیوب 

صد درصد قانونی : 

خرید سابسکرایب یوتیوب صد درصد قانونی است و مطابق با قوانین و سفت و سخت یوتیوب است و به هیچ وجه با قوانین استفاده از یوتیوب مخالف نیست. یوتیوب کانال ها و ویدیوهایی را که فعالیت غیرقانونی مانند سرقت ادبی محتوا ، موضوعات حق چاپ و موارد دیگر را به حالت تعلیق و نقض می کنند را تحت پیگرد قرار می دهد و حتی ممکن است کانال شما را ببندد. بنابراین ، اگر تصمیم به خرید مشترکین یوتیوب گرفتید ، مطمئن باشید که کانال و حساب یوتیوب شما کاملاً این قوانین را رعایت می کند.

با این حال ، باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای که سابسکرایب به شما فروخته است ، کاربران واقعی را به شما ارائه داده است و نه حساب های جعلی و ربات هایی که می تواند به اعتبار حساب شما آسیب برساند.

می توانید رتبه بندی کانال خود را تقویت کنید 

به دست آوردن مشترکان واقعی یوتیوب ، سئو ویدیوهای شما را بهبود می بخشد و در موتور جستجوی یوتیوب بیشتر ظاهر می شوند. با این حال ، عملی کردن این مورد چگونه ممکن است؟ مطالعات اخیر نشان می دهد که با خرید مشترکین ، شما می توانید کانال و فیلم های خود را برای کلمات کلیدی مختلف به رتبه های بالاتر جست و جوی یوتیوب ببرید.

زیرا الگوریتم یوتیوب تمایل دارد تا فیلم ها و کانال هایی که تعداد بالایی از دنبال کنندگان و بینندگان را دارند ، پاداش دهد. این بدان معناست که هر بار که کاربر چیزی راجع به کانال یا محتوای شما جستجو می کند ، احتمال دیدن محتوای ویدیوی شما در موقعیت های اول به شدت زیاد می شود. به این ترتیب ، کانال شما در معرض دید ، توجه و گردش آلی بینندگان جدید قرار می گیرد.

مشترکان یوتیوب را به صورت طبیعی دریافت کنید 

با افزایش تعداد مشترکان ، الگوریتم و کاربران یوتیوب ، کانال شما را بسیار جذاب و محبوب تر می دانند. این مورد به کانال شما کمک می کند تا رتبه های بالاتری داشته باشد ، محتوای شما لایک های بیشتری را دریافت کند ، ظاهر بهتری در نتایج جستجوی یوتیوب پیدا می کند و به محبوبیت بیشتری می رسد. خرید سابسکرایب ، روشی مطمئن برای جلب بینندگان جدید به صورت طبیعی به کانال و کسب کار شما می باشد.

ثبات اجتماعی خود را بهبود بخشید 

اساس روانشناختی اجتماعی می گوید که هرچه افراد بیشتری از محتوای شما پیروی کنند ، احتمال دارد افراد دیگر آن را قابل اعتماد و ارزشمند تر بدانند ، به این معنی که بقیه افراد نیز همین کار را انجام می دهند که در آخر به جمع سابسکرایبهای شما افزوده می شوند.

تعداد مشترکان بزرگ به معنی این می باشد که که شما محتوای جالب ، قانع کننده و جذابی را ارائه می دهید و محتوای شما ارزش تماشا و اشتراک گذاری دارد. که می تواند به کاربران دیگر علامت دهد که کانال شما مجاز و حرفه ای است. کاربران یوتیوب تمایل بیشتری به تماشای این دسته از کانال ها دارند و می توانند تعداد افراد دنبال کننده و تعامل با کانال و محتوا شما را افزایش داده که می توانید از ثابت بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

اضافه شدن طبیعی مشترکان جدید می تواند در درآمد زایی شما از یوتیوب تاثیر بسیاری داشته باشد. از نظر روانشناختی ، هیچ کس تمایلی به اولین بودن در چیزی را ندارد ، مهم نیست که موضوع چقدر خوب به نظر می رسد ، بنابراین حتی اگر تعداد مخاطبین مناسبی در حال حاضر دارید ، رشد تعداد سابسکرایبهای شما کار ساده تری خواهد بود و متقاعد کردن افراد دیگر برای شروع به دنبال کردن و دیدن محتوای ارزشمند شما به مراتب راحت تر خواهد بود.

تبدیل به یک مرجع شوید 

تقریباً خواسته هر یوتیوبری تبدیل شدن به مرجع می باشد. کانال شما به محلی برای رفت و آمد کاربران و همچنین مکانی برای دریافت پاسخ ، راهنمایی و اطلاعات مربوطه می شود. وقتی افراد کانالی را با تعداد مشترکین و تعداد بازدیدهای زیادی را می بینند (برای خرید بازدید یوتیوب کلیک کنید )، ناخواسته فکر می کنند که این کانال دارای محتوای حرفه ای و قابل اعتماد است.

به دست آوردن مشترکان یوتیوب اعتبار کانال شما را ارتقا می بخشد و از این طریق ظاهر کلی کانال های شما را بهبود می بخشد و تنها کاری که باید انجام دهید ارائه مطالب باکیفیت برای کاربران و یا مطالبی با موضوع یادگیری می باشد تا بتوانید کاربران را حفظ کنید. اگر به تازگی کانال خود را راه اندازی کرده اید و تعداد بازدیدها ، لایک ها و مشترکان زیادی ندارید ، افزایش تعداد مشترکین کانال های شما می تواند به کسب و کار شما رونق بسیاری ببخشد.

در مسابقه بمانید 

هر ساعت در یوتیوب 300 ساعت محتوای جدید بارگذاری می شود. اگر می خواهید ویدیوهای شما توسط طرفداران یا مشتریان بالقوه مورد توجه و مشاهده قرار گیرند ، باید نه تنها مطالب جالب بلکه برای اطمینان از اینکه کانال شما در معرض مشاهده حداکثری قرار خواهد گرفت ، در این مورد سرمایه گذاری کنید. این رقابت بی پایان است و اگر می خواهید به رتبه جست و جوی برتر یوتیوب برسید ، معاملات بیشتری را انجام دهید یا فروش برند خود را افزایش دهید ، خرید مشترکان یک راه مطمئن و راحت برای دستیابی به اهداف شماست.

Loading...